Publicat de: Ovidiu Creanga | 11 Februarie 2011

VĂ ÎNVĂȚ SĂ HIPNOTIZAȚI

Iubiți vizitatori ai blogului meu.

M-am gândit să facem împreunș ceva practic, ceva cu care cine dorește poate să se aleagă dacă nu cu o nouă prifesiune, cel puțin cu un nou „hoby” cu caluatatea de hipnotist și de ce nu chiar de hipnoterapeut,

În cele ce urmează eu „step by step” adică pas cu pas o să vă învăț să hipnotizați fără să cheltuiți mii de dolari ca să urmați cursuri de specialitate care sunt foarte scumpe (eu le-am plătit).

Desigur eu voi mai posta și alte subiecte care cred eu ca v-ar interesa.

Deci, cu Dumnezeu înainte începem !!!

Vã spun din experienţã proprie.

Cred cã unii dintre Dumneavaostrã iubiţi cititori, veţi dori sã deveniţi hipnotişti, nu e greu deloc. Şi eu am ãnceput tot „babeşte”. Şi nici nu aveam la îndemânã atâta „literatura de specialitate” cât v-am oferit eu în acest volum. Vã spun cum sã procedaţi, cum am procedat şi eu. Pentru început gãsiţi-va un prieten care consimte sa fie „cobai”, la prima Dumneavoastrã experienţã de „viitor maestru într-u ale hipnozei”. Gãsiţi o camerã izolatã, în care sã nu intre nimeni, care sã aiba o luminã difuzã, nici într-un caz nu una scaldatã de razele soarelui. În acea camerã sã nu pãtrundã zgomote puternice, tranvaie, sirene de fabrici, cineva sã dea cu aspiratorul. Trebuie sã aveti în dotare cel puţin un scaun cu spãtar dacã nu un fotoliu confortabil. De ce un scaun cu spãtar mã veţi întreba; fiindcã subiectul adoarme şi sã nu-i bãlãbãnescã capul. În prealabil trebuie sã învãţaţi pe de rost „formula magicã”. Adicã cu ce începeţi inducţia hipnoticã. Eu am învãţat hipnoza pe cînd eram stdent la politehnica din Cernãuţi, Gheorghe Asachi, şi concomitent pedagog la intenatul liceului de bãieţi Aron Pumnul de pe „Bukovina gasse” (Uliţa Bucovina). „Profesorii” mei era elevul Cernei dintr-a şaptea şi elevul Mãnescu dintr-a opta, ei hipnotizau copii din internat. Ei m-au învãţat „furmula magicã” care era:
Te cuprinde o dulce moleşalã
Corpul devine greu
Nu mai poţi vedea limpede
Pleapele-ţi sunt grele
Şi ochii ţi se închd
Nu mai poţi rezista somnului care te cuprinde !
Trebuie sã dormi, închide ochii şi dormi
Norocul meu a fost ca subiectul meu, un bãeţaş de vre-o 12-13 ani, a adormit ca un pui de gãinã de la primele fraze. Eu la început eram emoţionat şi speriat: „Da dacã nu adoarme, ce mã fac ?”, dar subiectul meu a fost şi a rãmas ca cel mai bun subiect al meu. Ţinuta dumneavoastrã nu trebuie sa fie abracadabrant ca un hipnotist de circ, însã corectã. Nu poţi hipnotiza dacã eşti în slip sau în cãmaşe de noapte. Nu trebuie sã exali mirosuri neplacute, usturoi, ceapã, tutun. Limbajul sã fie calm, dar hotãrît. Niciodatã sã nu spuneţi : ‚voi încerca”, asta înseamna şi poate „nu voi reuşi”.
Cu subiectul meu preferat, care din pãcate era bîlbîit sau mai bine gîngav, cred cã îl chema Dãnuţ, am ajuns la performanţe dedreptul uluitoare. Putea sã-mi spunã cine era în camera vecinã, fiind cu ochii închişi şi neauzind nici un zgomot. Era un elev eminent, premiantul clasei. Dãnuţ ajunsese sã-mi vada aura din jurul capului. El îmi spunea ca atunci cînd îl hipnotizez şi numai cînd îl hipnotizez, vede la tîmplele mele o luminã difuzã albãstrie. În cuprinsul acestui volum mai povestesc despre primele mele experienţe în hipnozã. Cernei, era un bãiat normal, voinic, cam cit mine care aveam atunci un metru optzeci, însã Mãnescu, avea nişte ochi migdalaţi, ca un oriental, din care cauzã bãieţii l-au poreclit Fu Man Ciu.
Ce vã sfatuiesc. Eu voi da în acest volum mai multe metode de inducţie, cea mai simplã e metoda lui doctor FLOWERS pe care o expun amanuţit. Dupã ce vã experimentţi încercaţi şi alte metode.
Vã garantez cã veţi reuşi şi bucuria mea cea mare ar fi sã am şi cîţiva urmaşi Hipnoterapeuţi, fiindcã eu vã pun la dispoziţie toate elemntele. Aşi dori sã ajungeţi sã faceţi tãmãduiri, care iarãşi este nemaiânchipuit de simplu. Dupã ce am fãcut prima tãmãduire, m-am crucit singur, nu-mi venea sã cred, cã am reuşit sã fac aşa ceva.
Şi acum:
SPOR LA TREABÃ !!!

Ovidiu Creangã, tel.(416) 221 1143, cell. (416) 723 9923, e-mail ovid.creanga@gmail.com

Responses

  1. Super…incep… dar care sunt si celelalte tehnici …

  2. Pentru a reveni la normal trebuie sa il hipnotizez din nou si sa ii spun sa revina la norman???Sau ce???

  3. Chiar merge ?

  4. dute ma dracu de prost …daca ati dau un cur an nas ..ce zici adormi :))

    • Ce ai ma?

  5. Cum il poti face sa revina la starea initiala ?
    Si merge si cu animale?

  6. Chiar e atat de simplu?


Lasă un răspuns

Categorii

