Publicat de: Ovidiu Creanga | 7 Februarie 2011

NE-AU ÎNCĂLECAT JIDANII

Ne-au încălecat jidanii

Știu că atunci când vor citi titlul acestui articol o să-mi sară în cap o mulțime de oameni în fond de bună credință dar care nu au citit decât titlul.
Voi folosi și termenul „jidan” care după mine nu este un termen jignitor căci francezii îl numesc pe evreu „juif” și englezii „jew” și nu se supără nimeni. Apoi mai folosesc cuvântul „jidan” ca să dau mai mult colorit textului destul de arid.
Să o iau de la biblie, să o iau de acum 2000 de ani. În biblie scrie negru pe alb că „mai curând va trece cămila prin urechile acului, decât va intra bogatul în Împărăția Cerurilor”. Asta o spune Domnul nostru IIsus Christos. Și tot el ne mai spune că „banu-i ochiul dracului” și că e mare păcat să iei camătă și ne sfătuiește pe noi urmașii lui să fim ca „paserile cerului, și să nu ne îngrijim de ziua de mâine ca are grijă Dumnezeu de noi”. Mai spune că trebuie când ne cârpește unu o scatoalcă pe un obraz să-l întorcem și pe celălat, să ne punem cenușă în cap , dacă suntem bogațI, să ne dăm toată averea săracilor etc etc.

Am să le iau pe rând, să nu manipulăm bani, să nu luăm dobândă-camătă. Dar cineva trebuie să facă acest lucru că la nivelul acesta a ajuns societatea, povața se potrivea în Comuna Primitivă, când eu îți dau un cățel și tu îmi dai doi pisoi. Și atunci această operație „murdară” a făcut-o jidanul de ce ? fiindcă noi creștinii l-am obligat să o facă. Și iată că o face de 2000 de ani și a pus stapânire pe tot aurul lumii. Chestia cu „paserelile cerului”. O vrabiuță zboară pe drum, găsește o baligă, bucuroasă își umple gușulița și apoi zboară fericită la cuibul ei eventual și cu ceva „marfă” în cioculeț ca să dea și la puișorii ei. Eu sau tu, cititorule creștin, nu poți face așa ceva. Apoi dacă vom fi toți niște calici trăind din mila altora (din mila cui, daca toți ar fi calici) unde am ajunge ? Nici cu chestia cu palma nu sunt de accord. O fi scriind în biblie, dar mie dacă unu mi-ar arde o palmă, mor cu el de gât. Tot biblia ne spune că poporul evreu, e „Poporul Ales”, ei sunt fiii lui Dumnezeu. Când îi văd pe popii noștri la slujbe cu câtă patimă și duioșie proslăvește „Poporul Ales” îmi vine să mor. De ce Ițic este fiul lui Dumnezeu și eu al cui naiba sunt ? Nu avem același Dumnezeu ? (Care îl avem de la ei), că am impresia ca noi creștinii suntem un fel de evrei „refuzați la export”.
Deci am vazut din cele de mai sus că încă din timpuri imemoriale noi ni i-am ridicat în cap pe jidani.
Să revenim la epoca noastră, epoca modernă. Dacă un creștin, să zic român, are o firmă și are mai mulți salariați români, nu toți., dar mulți îl invidiază și îl înjură, „mama lui de pungaș”. Dacă patronul este evreu, tac și nu îl mușcă de fund.
Când am aterizat in Canada, la Winnipeg, acum 29 de ani, împreuna cu ginerele meu, arhitectul Adrian Grigoriu, primul lucru pe care l-am făcut, ne-am dus la biserica românească. Aflați că toți frații noștri creștini ortodocși, ca și noi, ne-au întors spatele. Când un român progresează datorită muncii și priceperii lui, începe invidia confraților care nu știu cum să facă să-l dărâne. Aflați că cei pe care îi înjurăm, jidanii, nu fac așa, ei se ajută. Dacă e un românaș de al nostru mai deștept, alții spun despre el, „dă-l în mă-sa, eu un incapabil, și a făcut ce a făcut prin fraudă”. Mai sunt și jidani proști și vă dau un exemplu de un evreu prost pe care îl chema Leiba Cuperman, era coleg cu mine in clasa a șaptea reală la Ion Creangă din Bălți. Leba era un băiat bun dar era prost făcut grămadă. Colegii lui evrei (erau cam jumătate de clasă), spuneau despre el că e scânteetor și că numai face pe prostul.
Evreii se ajută intre ei, noi romanii ne dăm la cap. Inspirat de această situație, la mine in birou e un dicton într-o rama aurită, DEȘTEPȚII SE AJUTĂ, IDIOTII ÎȘI DAU LA CAP”.
Cu toții desigur cunoaștem cele 24 de Protocoale ale Înțelepților Sionului. Acolo se spune clar cum vor proceda evreii ca să domine lumea. Vor mitui guvernele, astfel că în final, toate guvernele lumii să joace cum vor ei. Lucrând încet și cu miglă și-au îdeplinit scopul și asta cum, mituind și șantajând pe cei ce trecuseră de partea lor. Un exemplu clar este Adrian Nastase, fiindcă, pe când era Mnistru de Externe, pur si simplu a vindut pe nimic, la așa zisă „privatizare” bogățiile țării în marea majoritate evreilor, camuflați sub diferite forme. Desigur pentru aceasta trădare a încasat sume uriașe și acum nepotul Mătușii Tamara, este un politician cinstit și onorat și speră să ajungă președintele țării.
Acum e o luptă furibundă să fure Roșia Montană. CINE ? o firmuliță evreiască din Toronto „Gabriel Resorces”. Dar cine este de fapt hoțul principal, este Rotschild care e în spatele lui Gabriel Resorces. Ei nu ar avea nici o putere dacă nu ar fi ajutați de trădătorii din guvern. Primul e Radu Berceanu (Bercovici). La el acțiunea are o logică, își ajută neamul evreesc. însă sunt și numeroși români care fiind mituiți substanțial își vând țara.
Protocoalele nu ar avea nici o putere dacă nu ar exista trădări din partea creștinilor.Nu vreau să o mai lungesc, aș putea să dau sute de exemple, pe care de fapt le știți și Dumneavoastră, dar vreau să trag o concluzie, să nu cumva să credeţi că sunt filosemit, că sunt și eu „jiddovit”. Nu de mult Shimon Peres, a spus satisfăcut că un stat mic ca Israelul a cumpărat Manhattan, România, Polonia și Ungaria.
Fraților, ne merităm soarta, nu jidanii sunt de vină că ne-au încălecat NOI SUNTEM DE VINĂ, AVEM CEEA CE MERITĂM !!

Ovidiu Creangă Toronto/Canada 07 feb. 20111

Responses

  1. […] 67. “DEȘTEPȚII SE AJUTĂ, IDIOTII ÎȘI DAU LA CAP” (Ovidiu Creangă Basarabeanul, sursa aici: https://covidiu.wordpress.com/2011/02/07/1871/ ) […]


Lasă un răspuns

Categorii

