Publicat de: Ovidiu Creanga | 6 Februarie 2011

IMPOTENȚA ȘI HIPNOZA (când vrea Nuța, nu vrea puța)

IMPOTENŢA şi HIPNOZA
(„Când vrea Nuţa, nu vrea puţa”)

Cu toate cã am început articolul cu o glumã, care de fapt este o veche zicalã româneascã, ce sub o formã glumeaţã are un substrat profund, prezentând una dintre cele mai serioase probleme psihice care chinue un mare numar dintre colegii noştri bãrbaţi.
Dorinţa sexualã este foarte puternicã. Probabil este instinctul cel mai profund al speciei umane, de care depinde existenta fiecarei fiinţe omeneşti, şi fãrã de care omenirea ar fi dispãrut de mult de pe faţa pãmântului.
Dorinţa sexualã este naturalã, normalã şi esenţialã şi conduce fiecare fiintã omeneascã sãnãtoasã, bãrbat sau femeie cãtre satisfacerea necesitãţii de bazã fiziologicã şi psihologicã, necesitatea sexualã, duce la sãvârşirea actului sexual.
Cu aceastã ocazie, sperma furnizatã de cãtre bãrbat, fuzioneazã cu ovulul furnizat de cãtre femeie, proces ce are loc în uter. Desigur ca ştiţi, cã din milioanele de spermatozoizi ce sunt lansaţi cu ocazia unui act sexual, învinge cel mai puternic, care se uneşte cu ovulul, pentru a da naştere unei noi fiinţe omeneşti. În mod evident, actul sexual dintre un bãrbat şi o femeie stã la baza perpetuãrii speciei umane.
Înţeleapta Mamã Naturã, a împlantat în toate fiinţele omeneşti o enormã dorintã sexualã, care-i face pe oameni sã repete mereu actul sexual. De fapt Mama Naturã a fãcut acelaş lucru şi cu alte specii de pe pãmînt. Dar numai omul care se crede infinit superior tuturor celorlalte specii de pe glob, este bântuit de nenumãrate deficienţe legate de sex, impotenţa fiind una dintre ele. Încã nu s-a pomenit un maimuţoi sau un piţigoi impotent. La animale existã şi o selecţie naturalã, astfel cã masculul cel mai viguros, cel mai puternic îl învinge pe cel mai bãtrîn şi slab şi devine pentru o perioadã, pânã îi ia altul locul, Don Juanul turmei. şi la noi oamenii, învinge cel mai puternic, de cele mai mult ori cel mai puternic, la buzunar.

Ce este Impotenţa?
Impotenţa este imposibilitatea unui bãrbat ca penisul sãu sã atingã un grad de erecţie suficient, pentru a avea un raport sexual normal cu o femeie. Sau imposibilitatea ca penisul sã prezinte o stare de erecţie suficient de lungã, astfel ca femeia sã ajungã la orgasm, care este întru-câtva similar cu ejacularea la bãrbat.
Acest fapt, poate avea efecte devastatoare asupra bãrbatului, creindu-i un sever complex de inferioritate sexualã. Bãrbatul îşi pierde încrederea în persoana lui şi în peformanţele lui sexuale, aceasta agravându-i şi mai mult starea lui de impotenţã. Rolul lui ca iubit, soţ, sau tatã începe sã se erodeze, el devine irascibil, invidios, gelos, simte cã soţia îl detestã, mai ales dacã ea a avut anterior o experienţã sexualã reuşitã („socoteala de acasã nu se potriveşte cu socoteala din târg”). Soţia sau iubita, „sculându-se mereu flãmîndã de la masã, pânã la urmã se duce sã ia masa în oraş”, şi drama este gata.

Cât de Rãspînditã este Impotenţa?
Cele mai înalte autoritãti medicale din Statele Unite sunt în mod unanim de acord cã chiar şi cei mai sexual activi bãrbaţi pot prezenta simptome de impotentã din când în când. În Statele Unite sunt între 7 şi 8 milioane de bãrbaţi cu impotenţã cronicã permanentã şi cel puţin 30 de milioane de bãrbaţi ce suferã de impotentã parţialã ce dureazã din când în când câte o sãptãmânã, douã sau şi mai mult. Eu am întâlnit bãrbaţi sub 30 de ani complect impotenţi. Dupã cum se vede numãrul lor este destul de mare, foarte mulţi dintre acestea sunt dornici sã urmeze un tratament, cel mai nimerit fiind prin hipnozã.
Care sunt Cauzele Impotenţei ?
La acest capitol doctorii nu se înţeleg deloc. Unii zic cã 80% din cazuri sunt de naturã biologicã adicã fizicã, alţii fiind de pãrere cã 80% din cazurile de impotenţã se datoresc factorilor psihici. De fapt fiecare impotenţă de natura fizicã, are latura ei psihologicã, precum şi fiecare impotenţã de natura psihicã, are latura ei fizicã. Deci legãtura dintre spirit şi corp (mind-body) este totdeauna prezentã. Cea mai înaltă autoritate medicalã în aceasta materie, Johns Hopkins Medical University, într-o publicaţie recentã redã urmatoarele ca fiind cauzele impotenţei:
Debalansare hormonala, cum ar fi deficienţa de testosteronã, deficienţã în circulaţia sângelui între penis şi testicule, neputinţa nervilor de a reacţiona, traume fizice în regiunea pelviana, droguri, alcool, diabet, atherosclerozã, o operaţie în regiunea pelvianã, consumul de anti-hipertensive, tranchilizante, anti-depresante. Deasemenea mai menţioneazã o serie de cauze psihologoce ca: probleme familiale, stress, pierderea slujbei, anxietate, lipsa de dorinţã, probleme financiare, mânie, urã, frica de insucces, precum şi multe alte probleme din viaţa de zi cu zi.

Hipnoza Poate Ajuta la Vindecarea Impotenţei
Profesorul Emanuel Orlich care este în vârsta de peste 90 de ani, spune cã el a vindecat prin hipnozã în îndelungata lui cariera mii de cazuri de impotenţã. El a ajutat mii de bãrbaţi sã-şi recapete virilitatea, a salvat familii de la destrămare, bãrbaţii şi-au recãpãtat încrederea şi autorespectul în sine care i-au fãcut sã fie redaţi societãţii ca oameni normali, ca oameni întregi.
Dupa cum se ştie, hipnoza se adreseaza subconştientului, cãruia îi imprimã anumite sugestii pozitive, adică îi sugereazã ceace dorim sã realizãm prin hipnozã. Subconştientul este o parte din „spiritul” omului care coordoneazã toate funcţiile corpului omenesc. Subconştientul nu doarme nici o datã. El coordoneaza activitatea sistemului imun, care prin celulele lui divizate dupã funcţia pe care o executã pentru apararea corpului împotriva diverşilor inamici, microbi, fungii, celule aberante (cancer), etc. Hipnoza cu ajutorul subconştientului vindecã omul de patima fumatului sau de droguri. Vindecã organismul omenesc de boli la care medicina clasicã se declarã neputincioasã. In general vindecã bolile de naturã psihosomaticã, si 60% din boli sunt de natura psihosomaticã.

Care este calea utilizatã de hipnoterapist pentru vindecarea impotenţei?:
Utilizind hipno-analiza la inceput se determinã studiind conştientul şi subconştientul subiectului care este cauza deficienţei (impotenţei). Dacã este de naturã biologicã, trimite subiectul sã consulte un doctor calificat, care va începe printr-o cercetare serioasã la laboratorul de analize.
Dacã este de natura psihicã, hipnoza este cea ce va vindeca bolnavul. Dacã la baza impoţentei se determinã cã este alcoolismul, abuzul de droguri, se eliminã la început aceste metehme în mod clasic, adicã aşa cum se trateazã în mod obişnuit aceste obiceiuri dãunatoare, deci prin hipnozã.
Dacã se determinã cã impotenţa se datoreazã unor factori negativi psihologici ca: stress, lipsã de dorinţã, frica de insucces, mânie, urã, indiferenţa soţiei sau iubitei, sau chiar antipatia acestora, ori alte motive de ordin psihologic, se eliminã aceste motive şi dictonul pe care l-am mostenit de la romani; înlãturând cauza se înlaturã efectul.
Printre medicaţiile menţionate de Johns Hopkins, ca fiind cauze ale impotenţei ca: anti-hipertensivele, anti-depresantele, tranchilizantele, desigur cã se înceteaza imediat folosirea lor. În mod sigur ca aveţi ideie despre hipnozã care se bazeaza pe o relaxare cât se poate de profundã. Dar relaxarea este tocmai opusul stress-ului, anxietãţii, tensiunii nervoase şi rãspusul a apãrut de la sine. Pentru a ilustra puterea hipnozei şi efectele surprinzãtore pe care le produce, voi reda integral textul profesorului Emanuel Orlick, care după părerea mea este afarã de un valoros om de ştiinţã şi o persoanã adorabilã.

Chiar şi Curentul de Sânge cãtre Organele Genitale
poate fi crescut prin
HIPNOZÃ

„Orice hipnoterapist poate controla curentul de sânge al oricarui subiect hipnotizat pur şi simplu numai spunîndu-i . În cazul impotenţei subiectului i se spune sã se gândeasca la penisul şi testicolele sale şi ca sângele sã curga acolo.
Ca mic copil, eu (prof Orlick) am învãţat sã controlez curentul sângelui meu cu ajutorul gândului. Desigur nimeni nu mã credea. Apoi, când m-am dus la colegiu, am hipnotizat un numar de colegi şi am experimentat cu ei controlul curgerii sîngelui în diferite pãrţi a le corpului.
Nu ştiu cum s-a aflat de experienţele mele şi în prima parte a lui 1930 am fost invitat sã ţin o lecturã/demonstraţie despre hipnozã la un congres anual al lui American Psychiatric Association. Era un auditoriu de peste 200 de doctori în medicinã cu diplome în stiinţã, medicinã şi psihologie şi ei m-au încolţit cu o mulţime de întrebãri. Atunci un bărbat s-a ridicat în picioare şi o consternare s-a abãtut peste întreaga audienţã. Am aflat mai târziu cã el era preşedintele lui American Psychiatric Association.
El m-a întrebat dacă eu put să dovedesc ceace spusesem, adicã sã controlez curentul de sânge asupra mea şi asupra altora. Eu am rãspuns cu o voce foarte sigurã şi sonorã: „Da domnule! Eu am venit pregãtit sã probez aceasta spre deplina satisfacţie a fiecarei presoane din acest auditoriu”.
Eu venisem pregatit sã rãspund la aceasta întrebare aducând cu mine patru subiecţi asupra carora lucrasem mai mult de un an, şi deasemeni adusesem câteva seringi sterilizate. L-am invitat pe cel ce pusese întrebarea, însoţit de patru doctori, aleşi de el, sã se urce pe scena. Am pus pe unul din subiecţii mei hipnotizaţi sã-şi scoatã camaşa şi sã stea la masa în plinã vedere a întregului auditoriu. Apoi i-am spus subiectului meu cã curentul de sînge din degetele de la mâna lui stângã se va încetini şi în final se va opri. Degetele s-au albit şi s-au rãcit. Toţi doctorii de pe scenã au vãzut aceasta. Apoi eu le-am pus sa controleze degetele de la nâna stângã şi de la mâna dreaptã şi sã vadã diferenţa în temperaturã. Dupã aceia eu i-am spus subiectului cã curentul de sînge din mâna sa stângã se întoarce la normal şi albeaţa de la degete a dispãrut, deasemeni a dispãrut şi rãceala.
Apoi eu am lovit scurt antebraţul subiectului şi i-am spus ca orice durere a dispãrut din antebraţ. Apoi i-am mai spus cã unul din doctori va lua o probã de sînge cu o seringã sterilã din antebraţul sãu, însă el nu va simţi nici o durere şi nu va curge nici o picãturã de sânge. În timpul acestei operaţiuni subiectul nu a dat semne ca ar simţi vre-o durere şi nici o picaturã de sînge nu s-a scurs în seringã. Nu trebuie sã spun cã cele cîteva sute de specialişti cu înalte calificãri în medicinî şi psihiatrie, au devenit imediat în utilizarea hipnozei, pentru a folosi incredibila putere a minţii omeneşti.
Eu deasemeni am spus prestigioasei mele audienţe despre Dr. Sigmund Freud, tatãl psihoanalizei, despre Emil Coue, tatãl autosugestiei, despre Dr. Anton Mesmer, Dr. James Braid, Dr. Jean Charcot, Dr. James Esdaile, Dr. John Elliston, Dr. Morton Prince şi mulţi alţi celebri doctori în medicinã ce au fost pioneri în hipnozã şi psihiatrie prin anii 1800. Cu toate cã au fost aproape uitaţi astãzi ei au pus bazele noilor cãi spre sãnãtatea şi tãmãduirea omenirii, noilor cãi ce vor cuceri locul pe care îl meritã începind cu anul 2000”.

Povestirea de mai sus este foarte sugestiva şi dovedeşte forţa pe care o are hipnoza în vindecarea bolilor de naturã psihosomaticã. Existã o prejudecatã cã existã „boli ruşinoase”, cele legate de „pãrţile ruşinoase” şi pacienţii se sfiesc sã se ducã la doctor. Eu când am început sã am scaune cu sînge, în primavara lui 1993 vre-o cinci zile mi-a fost ruşine sã mã duc la doctor. Pânã nu am cãzut jos în baie din cauza slãbiciunii nu m-am dus, şi cum m-am dus mi s-a pus pe loc diagnosticul: Cancer de colon, şi în sãptãmâna urmatoare eram pe masa de operaţie.
Iubiţi cititori,
Dacã observaţi cel mai mic simptom, ca aveţi probleme de erecţie, fãrã nici o jena, adresaţi-vã imediat medicului, şi dacã el nu va rezolva problema adresaţi-vã unui terapeut ne-alopat. Şi impotenţa este o boala ca oricare alta, dar cu consecinţe cu mult mai grave. Nu asteptaţi sã vã pãrãseascã nevasta sau să vă împodobeascã cu o pereche de coarne monumentale. De foarte multe ori chiar soţia este vinovatã prin racealã, indiferenţã sau chiar prin dispreţul pe care-l manifestã faţã de soţ. De multe ori problema se rezolva într-un mod neaşteptat de simplu, totul este sã aveţi curajul sã marturisiţi neajunsul pe care-l aveţi celui care trebuie.
In concluzie: Impotenţa nu este o boalã ruşsinoasã, este o boalã ca oricare alta şi ce este foarte important, este vindecabilã.

Bibliografie:
1). Brainstorming Hypnotism by Prof. Emanuel Orlick. The journal of Hypnotism Vol.15, No.1 March 2000
2). Therapy Through Hypnosis edited by Raphael H. Rhodes. Citadel Press 1952
3). Hypnosis for Change by Jusie Hadley and Carol Stuadacher. New Harbiger Publications 1996

Ovidiu Creangă: Advanced Certified Hypnotherapist and Holistic Practitioner.
Tel: (416)221-1143, Cell: (416)723-9923, e-mail: ovid.creanga@gmail.com

Responses

  1. INTELIGENT… LUCRAT!


Lasă un răspuns

Categorii