Publicat de: Ovidiu Creanga | 19 Noiembrie 2010

Protest adresat conducerii comuniste din Chisinau

Ianuarie 2002  Toronto/Canada

Protest adresat conducerii Republicii Moldova, formata din:

Presedintele Republicii Modova, Domnul General Maior Vladimir Voronin

Predinta Parlamentului Republicii Moldova, Doamna Eugenia Ostapciuc

Primul Ministru al Republicii Moldova, Domnului Vasile Tarlev

Stimata Doamna, stimati Domni,

Ma numesc Ovidiu Creanga, sunt de profesie inginer, nascut in satul Varzaresti plasa Nisporeni judetul Lapusna in 1921.

Va scriu acest protest deoarece si eu sunt unul din cei peste opt sute de mii de basarabeni ce si-au luat lumea in cap din cauza in final a comunismului de factura ruseasca.

Cred ca o sa primiti mii de proteste si sper ca nu o sa-l aruncati la cos obicei pe care-l au comunistii, ma refer la Ceausescu care avea aceasta manie.

Va inteleg, aveti o sarcina trasata de Moscova sa desnationalizati, Basarabia, obiectiv pe care il are Rusia de 200 de ani de cind a pus piciorul in tarisoara in care m-am nascut eu. Pe Dumneavoastra ca sunteti rusi va inteleg, insa nu-i inteleg pe romanii basarabeni care va cinta in struna si isi vind constiinta pentru un blid de linte. Acestea sunt tradatori, cozi de topor.

Am toate motivele sa urasc comunismul deoarece mi-a distrus viata. In Iunie 1940 am fugit din Balti unde eram elev la Ion Creanga cu ce aveam pe mine. In 1944 am fugit iarasi cu ce aveam pe mine din Cernauti unde eram student la Politehnica. In 1982 am fugit din Romania de acelasi comunism de sorginte sovietica si m-am oprit in Canada.

Nu am sa enumar toate nedreptatile si abuzurile pe care le faceti caci odata ce sunteti comunisti va comportati ca atare, ultimile fiind introducerea obligatorie a studierii limbii ruse si scoaterea in afara legi singurul partid de opozitie.

Cind am fugit din Romania Ceausescu era in culmea Gloriei, primit de regina Angliei care l-a plimbat cu caleasca regala si l-a gazduit la Bukigham. Nimeni nu credea ca o sa moara ca un caine lichidat chiar de  comunistii lui.

Vecinul nostru Milosovici pina mai daunazi era mare zmeu si visa sa alipeasca Jugoslavia la Rusia, de altfel ce visati si  Dumneavoastra si acum sta dupa zabrele.

Domnule general maior, sunt cu 20 de ani mai in virsta decit Dumneavoastra. amindoi suntem nascuti in Basarabia eu care am vazut multe va spun, nu va jucati cu focul, nu intindeti coarda prea tare. Ati vazut ce ati patit cu Mitropolia Basarabiei. Cozile de topor care va inconjoara  sunt tradatori si va vor trada si pe Dumneavastra. Putin dupa cum se vede il iubeste mai mult pe Smirnov decit pe Dumneavastra.

Eu atit am avut sa va spun si va doresc sanatate si foarte multa intelepciune.

Ovidiu Creanga, Toronto/Canada

Lasă un răspuns

Categorii

