Publicat de: Ovidiu Creanga | 9 August 2010

HIPNOZÃ APLICATÃ

(Cãlin Ionescu)

Mai zilele trecute m-am întîlnit cu pretenul meu Cãlin Ionescu, inginer chimist ca şi mine, care s-a întîmplat sã fi lucrat în România pe unde am lucrat şi eu şi anume la construirea fãbricii de materiale fotosensibile, importatã de la KONISHIROCU din Tokio, şi instalatã la COMBINATUL AZOMUREŞ din Tîrgu Mureş. Inginerul Cãlin Ionescu, un profesionist de prima mânã, în Canada avea un post important la faimoasa companie MAGNA. Cãlin avea o casã superbã pe lîngã Major Makenzie, dar s-a hotãrît sã-şi vîndã proprietatea din Canada şi sã se mute în Costa Rica, unde deja cumpãrase un lot pe malul mãrii. Toate grijile legate de schimbarea totalã a cursului vieţii, precum şi un post de mare rãspundere în firmã, îl adusese pe bietul Cãlin într-un hal disperat de stres. Şi de aici începe povestea propriu zisã. Luna trecutã, m-am întãlnit cu el şi familia lui, o soţie adevãratã doamnã şi un îngeraş de fetiţã de vre-o 5 anişori, la nunta lui Simona Nicolae cu sîrbu’ ei Iovan. Dupã pupãturile de rigoare, Cãlin din senin îmi spune:

De multe ori Ovidiule mã gîndesc ce mare lucru ai fãcut cu mine acum cîţi vani, cînd am venit la tine cã eram la pãmînt cu nervii Nu puteam închide ochii toatã noaptea, mã zvîrcoleam în pat  pînã la ziuã ca peştele pe uscat. Recunosc, cã am venit la tine într-o doarã, şi eu ca orice inginer care se respectã, nu credeam în vraci şi leacuri bãbeşti. Tu, bãiat gentil cum te cunosc, ai fãcut nu mai ţin minte exact, 2-3 „şedinţe” de hipnozã, şi m-ai pus pe picioare. Mi s-a limpezit mintea şi am început sã mã odihnesc noaptea. Şi acum mai simt efectul „farmecelor” tale.

Eu uitasem de mult, şi de fapt aceastã întilnire cu Cãlin Ionescu, a „nãscut” articolul de faţã.

Dragi potenţiali cititori, nici nu vã închipuiţi ce efect extraordinar are hipnoza şi ce „minuni” puteţi face cu ea. Eu am început bãbeşte, dar chiar aşa am început sã am rezultate incredibile, aproape cã l-am vindecat pe Dãnuţ de bîlbîialã, şi pe vre-o doi bãieţi i-am scapat de patima fumatului. Dacã nu nãvãleau bolşevicii, aş fi avut rezultate şi mai remarcabile. Nu vã închipuiţi ce „sculã” grozavã vã pun eu în mânã, folosiţi-o şi o sã mã pomeniţi toatã viaţa.

Ovidiu Creangã

Lasă un răspuns

Categorii

