Publicat de: Ovidiu Creanga | 1 August 2010

A fost odata…

Un bunic era nemulțumit de nepotul lui, i se părea că e prea molâu. Într-o zi îi spune.

„Nepoate nu îmi place, stai toată ziua cu nasul în computer si te zgâești la televezor. Eu când eram ca tine eram altfel”

”Și ce ai făcut tu când erai ca mine” îl intreabă nepotul

”Cu o ceata de alți prieteni, ne-am dusa la Viena, am intrat în primul bordel, ne-am urcat la etaj și am regulat toate curvele, apoi ne-am dat jos și am mâncat și băut tot ce am găsit, apoi ne-am dus la recepție am rupt și ne-am pișat pe toate registrele, am rupt biroul și am spart doua geamuri, după care am plecat”

Nepotului i-a placut povestea bunicului și a spus-o la câțiva prieteni.

Dupa un timp vine bunicul pe la nepot și acesta era cu o mână legată de gât, cu un picior în gips, cu câțiva dinți lipsă și cu niște ochi vineți ca niște pătlăgele.

„Ce ai pățit nepoate?”

Împreună cu câțiva prieteni, ne-am dus la Viena, am intrat în primul bordel, ne-am urcat la etaj și am regulat toate curvele, apoi ne-am dat jos de am băut și mâncat tot ce am găsit, dupa care ne-am dus la recepție am rupt și ne-am pișat pe toate registrele, am stricat biroul, am spart doua geamuri și am plecat. Atunci a aparut vre-o 8 gorile, care ne-au bătut de ne-am căcat pe noi. Dar bunicule când ai fost tu la Viena și ai fșcut treaba aia ?”

„ În 944 și sm fost cu rușii”

Lasă un răspuns

Categorii

